tisdag 19 november 2013

Håller ff andan...

Därför skriver jag heller inget...
Går in i v.8 (7+0) på torsdag och nästa vecka är det tidigt ultraljud...
Känner bara ren och skär ångest inför det besöket, önskar inget hellre än att se ett hjärta slå...

Samtidigt ser jag nu de som slits i sorg och förtvivlan Matilda, jag lider så fruktansvärt med dig..... Och andra som jag hoppas för så hjärtat nästan inte orkar känna något. 

Vilken sjuk karusell det är i de ofrivilligt barnlösas land.....

Kram på er

5 kommentarer:

  1. Tack snälla!
    Jag håller så klart tummarna för ditt ultraljud. Klart att det ska vara ett pickande hjärta där!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Har tänkt på dig och undrat hur det går. Håller tummarna och hoppas av hela mitt hjärta att allt ser bra ut på ultraljudet.

    Vi har tid för återföring på måndag, så det är nervös väntan för oss nu också... Min blogg är igång igen nu förresten!

    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så spännande!!!!! Då ska jag genast följa och håller såklart tummarna för er !!!!! Kramar

      Radera
  3. Ha, vad glad jag blir!! Inte haft tid att kolla in din blogg på den senaste veckorna, men nu ser jag ju!!

    Grattis och jag håller tummar att den lilla stannar kvar länge än.

    SvaraRadera