torsdag 13 februari 2014

En lillebror!

Ja det stämmer faktiskt:)
Jag kom in till UL ensam igår då mannen var på väg hem från arbetsresa och såklart försenad, jag hotade med att kolla könet själv och inte berätta för honom före sommaren om han inte kom innan vår tid var ute:) 

Barnmorskan började att kika runt tillsammans med mig så allt stämde, det tog ca 20 senunder innan jag såg nåt mystiskt på skärmen, men tänkte att det BEHÖVER inte vara en kille, det är helt säkert en tjej som jag redan ställt in mig på , dock tar det bara 20 sekunder till innan hon kikar under ifrån och jag ser tydligt en stor pung😂 jag fnissade lite tyst för mig själv när jag insåg faktum :)

När mannen klev in en kvart senare behövde han ca fem sekunder innan han utbrast ett yyyyahoo jag sa ju det :)

Lillebror är nu ett faktum som är beräknad till den 7 juli, 2 dagar efter storasyster :) vi är chockade men glad över att det är en frisk parvel där inne!!!!!

Kramar

4 kommentarer:

  1. Skönt att allt såg bra ut där inne i magen.

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
  2. Va roligt med en liten grabb! Grattis! :)

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att jag tittade in här, så underbart när rul är över och allt är bra där inne! Grattis till en liten pojke också!

    Kram/ Anna S

    SvaraRadera
  4. Åh detta inlägg har jag helt missat! Så fantastiskt roligt med en liten pojke! Grattis fina ni <3 kramar!

    SvaraRadera