tisdag 20 mars 2012

Å här e jag!

Men ingen tid känns det som... !
Har se senaste två dagarna försökt få till min privata yahoomail (inte solensstralar mailen) som blev så fint hackad i helgen. Det resulterade i att någon idiot nere i Nigeria skickade ut massmail till alla jag överhuvudtaget haft mailkontakt med de senaste tre åren där det på engelska stod att jag var fast i Spanien och var i desperat behov av pengar.... KUL.
Till och med vår vigselpräst ringde och var orolig!
Har nu avslutat det kontot och startat ett nytt, anmält och kopplat om mailen till den nya, så sjukt krångligt!
Så nu vill jag gärna slippa det!!!

Bebisuppdatering då:
I fredags var vi hos bm och lyssnade på vår glimt, 138 s/m och det riktigt dånade på en gång när barnmrorskan satte apparaten mot magen. Jag låg lite över kurvan i magmått vilket inte bekymrar mig särskilt så länge det ligger hyffsat likadant hela tiden.

Jag känner bebisen allt oftare och sparkarna kommer ofta rejält på eftermiddagarna och precis efter sängdags. På morgonen känns det också en del, så nog har h*n ett sovmönster redan alltid.

Vi ska på TUL i vecka 32 och först ett besök till hos bm i v.29. Känns som att tiden rullar på nu, ändå ligger vi rätt lågt med diverse inköp, vill ju ha lite att göra sista tiden med!

Det har varit så sjukt mycket på jobbet senaste veckan och nästa vecka är det utvecklingssamtal så jag hinner inte göra så mycket annat än att jobba och vila kvällstid.
Sömnen känns viktig då jag vissa nätter sover piss pga obekväm ställning.

Så inatt hoppas jag på guldsömn efter ett stort glas påskmust och lite jordgubbar som nu ska intas!

Puss o kram på er

1 kommentar: