söndag 25 mars 2012

På avslappningshelg

Vi är ff i Åre och ska åka hemåt idag, har haft en mysig helg med god mat, bad och fina vänner!!!

Har nu varit på chokladfabriken och är på väg hemåt , igår köpte jag en liten mössa till glimten, ni kanske kan gissa vad vi väntar?:)


Köpte även ett nytt pannband till mig själv:)

I eftermiddag blir det våfflor hos lillebror som fyller 27 år, lämpligt eftersom vi går in i v.27 idag!!!
Lilla solstrålen skulle överleva med största sannolikhet vilket känns stort och fantastiskt!!!

Men stanna gärna inne i magen iaf tio veckor till:) även om vi längtar halvt ihjäl oss efter dig<3

Håller extra tumme för Anna som idag får tillbaka minst ett guldembryo!!!!

Kram på er!!!!

10 kommentarer:

  1. Iiiih jag hade det på känn...men liten tjej, kul kul!
    Hoppas du haft en fin helg i Åre!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja jag trodde stenhårt på kille så jag hade sjukt fel!
    Hoppas er helg varit fin! I Åre var det regn blåst och mulet:)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. En tjej I knew it! :] ..Det är tjejernas år i år, helt klart! :] .. Så skoj, hoho.
    kraam!

    SvaraRadera
  4. Åh jag gissade också på att ni skulle få en liten tjej <3 så mysigt! :D Vi var också i Åre i helgen.
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till en liten flicka :D
    Jag var som du, helt säker på att vi väntade en pojke.
    Vilken bra intuition vi har ;)

    KRAM!

    SvaraRadera
  6. Åh, världens finaste mössa. :) En liten tjej! <3 Mysigt!! Hoppas att helgen var underbar!? :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  7. Sicken söt mössa! Den kommer att passa perfekt på lilla glimten! :) Lustigt att både du och Anna varit stensäkra på att ni väntar pojkar och att det visar sig vara små töser där inne. Jag är nämligen också helt säker på att jag har en liten pojke där inne i magen. Det blir spännande att se vad det blir :) Kram!

    SvaraRadera
  8. Åh grattis till lill tjejen =)

    SvaraRadera