måndag 5 mars 2012

Dags igen då!

För en liten uppdatering, blir större och älskar det !
Glimten är mer livlig och maken har fått känna ordentligt och h*n har sparkat så det syns utanpå magen.

Har fått ett sjukt roligt besked som jag ska berätta om längre fram annars njuter jag mest denna vecka av att barnen har sportlov och vi lärare jobbar tom onsdag sen lediga det blir iaf fyra dagar:) alltid nåt!

Har ofta ont neråt buken på dagarna antar att glimten ligger rätt långt ner och trycker fortfarande, ska bli intressant att få komma till barnmorskan nästa vecka och kolla!!!

Igår fick vi en present av min fina vän L och hennes familj , den kommer att användas flitigt!!!



Jag ska försöka ta mig i kragen och lägga in de magbilder jag tagit, inte bild för varje vecka men de jag har kan vara roliga att spara...!

I övrigt ser jag fram emot bloggträff snart och hoppas vi blir riktigt många!!!! Vi brukar ha så mysigt!!

Kram kram

4 kommentarer:

  1. Vilken söt mössa! :)

    Ja, ska bli superkul att träffa er! Hoppas vi får till ett datum som passar alla.

    Kraaam!

    SvaraRadera
  2. Åh vilken perfekt mössa till solglimten! :) så fin <3!
    Jag känner också ett tryck neråt väldigt ofta. Min bm förklarade det med att bäbis fortfarande ligger väldigt långt ner och att det går över gradvis om några veckor.

    Hoppas också att så många som möjligt vill/kan komma på träffen :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Söt mössa!

    Tack för din hälsning :-) Jag vågar ännu inte känna glädje, men om inte mensen kommer inom två veckor så ska jag försöka våga hoppas liiiiiite i alla fall:-)

    Vore ju underbart om man fick känna lite sparkar i magen, som du gör!

    Kram Ninna

    SvaraRadera