onsdag 20 juni 2012

10 dagar kvar

Och jag känner mig stooooor!
Men allt som är jobbigt nu för oss också närmare den häftigaste upplevelsen i våra liv, förlossningen av vår efterlängtade solglimt.

Har hunnit vara ledig i tre dagar nu och försöker ta det lugnt och vila, mitt blodtryck hade gått upp en del sen sist så jag måste tillbaka till BM nästa vecka för att kolla upp det. Hoppas det ser bättre ut då.

Annars pysslar jag med inhandling av det sista småprylarna och mest bara längtar<3




Svärmor har målat och piffat denna vagga åt oss som vi ska ha istället för spjälsäng den första tiden, visst blev det fiint??

Ikväll är det premiär på So You Think You Can Dance, se det!!!
Det ska jag göra är redan laddad i soffan:)




Puss& kram

8 kommentarer:

  1. Det är nära nu!!
    Lycka till när det väl är dags

    SvaraRadera
  2. Åhhh, det är ju såå jätte nära nu!! :D Spännande!!
    Och vilken jätte fin vagga! :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar vagga! Så mysigt :-) nu är det ju jättenära, vill också bara ha 3% kvar!! ;-) men men, tiden går nog ganska fort ändå! Lycka till nu med allt! Många kramar

    SvaraRadera
  4. Tänk att det snart är dax för er med! Underbart! :) Vaggan är jättefin!

    Kraaam!

    /Anna
    (en mammawannabe)

    SvaraRadera
  5. Åh, det är ju helt fantastiskt att det alldeles, alldeles snart är dags! :) Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej! Ser att vi har samma bf. Hur känns det nu, det är ju inte så länge kvar om man säger så.. Lycka till med lilla livet. /Monica

    SvaraRadera
  7. Fina magen! Vaggan vart jätte fin där kommer glimten trivas super bra. Puss

    SvaraRadera