torsdag 22 december 2011

Måste bara skriva en kortis!

Trots att tröttheten hägrar över mig efter en lång och kaotisk dag fyll med julhandling, hjälp till släktingar och middag hos mamma (som jag inte kommer att träffa på julafton i år).

Men framförallt, ett VUL imorse, på vår begäran, där vi fick se vår miniglimt som blivit 6.5 cm stor och viftade och sparkade rejält, det är den bästa julklappen som överhuvudtaget går att få och jag önskar att alla kunde få dela den .

Nu har vi bestämt oss för att tro på det här, tro att det kommer att gå bra och hoppas på det bästa, vi tar ändå en dag i taget och är medvetna om att mycket kan hända än.

Men idag i v 13 (12+2) har vi en frisk bebis i magen och jag tackar han däruppe som äntligen givit oss svar på alla böner och tårar.

Mycket utav glädjen idag hör såklart ihop med min fina A:s lyckade VUL bara ett par minuter efter oss, och M som äntligen fått se ett litet tickande hjärta=)
Och solen har VERKLIGEN lyst idag!!!!!!!! Rejält. Det ger mig hopp.
I massor.

Imorn är det dan före dopparedan och den blir lika fylld som dagen idag. Som tur är kan jag sedan däcka i två dagar hos svärföräldrarna=)

Kram på er och natti!

4 kommentarer:

  1. Åh vad glad jag blir av att se en uppdatering hos dig & se att erat pyre mår bra!! <3 Woop woop!
    Hoppas ni får en underbar jul!!
    massa kramar

    SvaraRadera
  2. Åh så underbart att allt såg fint ut både för er och för A! Det var en riktig toppendag igår, och jag håller med dig om att det inte går att få en bättre julklapp :) God jul och kram!

    SvaraRadera
  3. Underbart att höra att ni haft ett lyckat UL! Visst är det fantastiskt! Massor av kramar och önskan om en riktigt gooood jul! :)

    SvaraRadera