måndag 12 december 2011

Recept på G!

Har nyss fått efterlängtat samtal om att receptet på antibiotikakuren ligger och väntar på mig på apoteket, det blir raka spåret dit på vägen hem! Knasigt att man ska vara så ivrig att få börja med antibiotika men jag vill så gärna att kroppen ska vara ok så att glimten där inne också kan få må bra, det MÅSTE bara vara så.

Inget annat är ok just nu, vi ska bli föräldrar i juli , det finns inget annat alternativ. Så det så.

Jobbdagen går segt och jag är rätt seg i huvudet, imorgon ska mina små stjärnor ha luciatåg hela dagen det blir stressigt som attan men också mysigt!

Kram så länge

4 kommentarer:

  1. Mina små stjärnor ska också ha Lucia hela dagen i morrn... :)
    Och jag går också på penicillin... :(

    Finns det fler likheter???
    Ni ska bli föräldrar i sommar... Vi ska... ja, vi hoppas bli föräldrar i höst!!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Det kommer gå bra tjejen.

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Klart ni ska!!!!! Jag hoppas som attan!!! trevlig lucia=)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Tänker på dig och hoppas att allt har gått/kommer att gå bra idag! Kram!

    SvaraRadera