fredag 23 december 2011

Men klantiga jag...

Har precis lyckats med det jag inte trodde gick...skulle byta simkort till den nya telefonen som jag hämtade ut igår och efter att ha lagt in alla uppgifter från den gamla i datorn skulle jag sätta i det nya simkortet i den nya mobilen, vilket inte gick.... Då tänkte jag att kanske måste jag aktivera det i den gamla och därför tar jga fram min gamla och ser att det nya simkortet är mycket mindre än det gamla. Äh tänker jag även om jag tagit bort hela det som var runt om kanske jag kan prova att lägga det runt om och sedan försöka bara installera det i gamla telefonen....Eller hur....
När jag ska ta ut simkortet igen följer bara den lilla ramen med ut och kvar i den gamla telefonen sitter det nya simkortet....Bra fröken!!!!

Hur ska jag nu förklara detta för dem på Telia? Det måste jag ju göra eftersom de antingen måste hjälpa mig att få ut det eller ge mig ett nytt simkort. Gör de det sistnämnda så är den gamla telefonen inte brukbar med ett sketet simkort som sitter fast inuti...
Detta blir en lååååång dag!

Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar