söndag 26 februari 2012

På banan igen

Har inte haft så mycket att skriva tycker jag, dagarna rullar på och vi hinner inte göra så mycket mer än att jobba, hade ett miniäventyr i tisdags då jag var ute på friluftsdag med våra små kids och åkte längdskidor. Självklart skulle även jag åka och lyckades i första backen när jag skulle parera för tre små knattar som ramlat, att ramla själv framstupa och landa på ansiktet. Sådär skönt var det, kom på först när jag klivit upp att jag förmodligen tagit emot mig med magen en hel del med så jag ringde upp på KK mest för att höra mig för. De ville att jag skulle komma och kika så allt var ok, vilket det var och jag kunde pusta ut lite. Dröjer nog dock innan jag ger mig ut igen:)

Vi köpte spjälsäng även vi på Ikea i fredags , det sk prinsesserbjudandet, billigt och bra! Fin säng dessutom, även om vi inte fattar att det ska ligga en liten glimt där om fyra månader.

Idag v.23 (22+0)

Puss o kram

3 kommentarer:

  1. Tur att det gick bra med magen och dess innehåll.

    SvaraRadera
  2. Tänk att det bara är fyra månader kvar <3! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Ohhh, snart har vi våra bebisar här. ÄNTLIGEN!

    Gött att ni också fick köpt sängen. Tycker den är så himla fin..
    Och 800 kr för två sängar inklusive ordentliga madrasser kallar jag kap. ;)

    SvaraRadera