lördag 25 december 2010

God jul!

Har varit bedrövlig på appdatering mycket pga allt julstök!!!
Mycket att fixa och förbereda nät vi skulle ha jul hemma.
Det blev väldigt mysigt att få fira jul tillsammans med familjen för första gången sedan vi flyttade in i huset:)
vi trivs så oerhört bra och känner att vi har hamnat på rätt plats.

Har läst era bloggar dock och sett många glädjande besked många har plussat!
Själv vågar jag inte ens tänka på den dagen då det kan vara min tur att få ett plus.
Det känns helt overkligt och väldigt långt borta om jag ska vara ärlig.
Har nästan inget hopp om ett lyckat IVF-försök trots att vi inte ens har påbörjat det första!
Jag vet inte varför kanske är man rädd att bli besviken...
Nu inväntar jag iallafall mensen och ska sedan börja räkna dagarna inför spraystarten.

Idag är vi nere hos svärföräldrarna och firar lite mer jul!
Det är väldigt mysigt men barnlängtan gör sig ju såklart ständigt påmind när älsklingens bror och flickvän väntar sitt andra barn och hon går med finmagen..

Men men! Inget att deppa ihop för!
Nu ska jag njuta julen...

Kram på er alla!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar