lördag 11 december 2010

Usch och fy

Det är iaf cancer som min morbror har drabbats av en elakartad tumör som vi ännu inte vet om den har spridits sig... Vi hoppas på det bästa såklart!
Helgen spenderar vi hos goda vänner där vår barnlängtan såklart får sig ännu en injektion eftersom de är i väntan på sitt andra.
Vi försöker dock att bara njuta och må bra vi kan inte påverka så mycket innan försöket sätter igång...

Jag har många julklappar kvar att köpa och lite pengar har jag insett vet inte hur ekvationen ska gå ihop:). Försöker iallafall i år att hålla nere mängden julklappar och framför allt hur dyra de ska vara . För mig handlar inte julen om dyra julklappar utan familj vänner och gemenskap. Det är de som betyder nåt när blåser i motvind!!!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    tack för din kommentar inne hos mig:)

    Vad tråkigt att läsa om din släkting och din vän som förlorade sitt barn, Usch så fruktansvärt orättvist och hemskt..

    Kommer fortsätta titta in här, lycka till med ert första försök!

    kram

    SvaraRadera
  2. Cancer är verkligen djävulens sjukdom.

    Hoppas att det löser sig till det bästa.

    SvaraRadera