tisdag 28 december 2010

I väntan på mensen...

Många har sagt till mig att tiden går som långsammast innan det är dags att sätta igång.. jag håller nog med om det, tiden går så sjukt sakta när man går och väntar in mens! Har ju dessutom en lång menscykel, mellan 28-34 dagar. Jag är nu inne på dag 30 så jag hoppas mensen är i antågande inom de närmsta dagarna!

Det är sjukt vad jag vill sätta igång, starta ett nytt kapitel i våra liv som KAN innebära att vi får en litet hjärta tillslut! Kosta vad det kosta vill.....

Var inne på apoteket idag och beställde alla preparat som som behövs till behandlingen. Lite jobbigt när killen i kassan räknade upp alla preparat och man står där och skäms nästan. Varför känner man sig så utsatt och värdelös? Det är ju inte så att jag kan göra så mycket åt våra problem med att få bebis på egen hand annat än det vi gör!!!

I övrigt är vi rätt trötta idag, funderar att gå på bio men vet inte än, tiden får utvisa!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar