måndag 20 februari 2012

Ny vecka nya tag!

Då är vi inne i v.22 helt sjukt =) Jag känner en hel del från lill*n även om jag gärna känner ännu mer!
Vill att maken ska få känna mer också så sparka på lilla glimt!

Veckan som gick var rätt tung, avslutades med en studiedag på jobbet med en del omtumlande besked, jag gick ut "officiellt" med bebisbeskedet så nu vet alla inklusive föräldrar och elever att jag ska bli tjockare och tjockare=)

Hemma händer en hel del from idag, vi har anlitat arbetare som ska göra om ett av våra två badrum, vi ville egentligen göra båda två samtidigt men känner att det blev lite för mycket pengar att låna på en gång. Vi ska ju vara halvfattiga ett tag framöver=) Så det får bli ett badrum nu som också ska innnehålla bastu och så tar vi det andra lite senare.

Glimtens rum ska jag börja påta med lite smått efter sportlovet, tror det får bli påsklovsprojektet!

Jag är fortsatt dålig på att äta nyttigt varje dag, äter ju vanligtvis frukost, lunch och middag  men sen vill jag äta så mycket annat som iiiiinte är nyttigt, har ändå inte gått upp mer än 3 kilo sen jag sist var hos BM men jag kanske ligger 4-6 kilo över normalvikten jag hade innan IVF-karusellen drog igång.

Så kan det va!

I övrigt så njuter jag av solen som börjat visa sig mer och mer och snön som sakta smälter, tycker att det kunde räcka med snö nu, får ju ändå inte åka slalom=( Jag vill ha vår med mycket färger på kläderna och brunbrända nästippar. Längtar så enormt tills jag kan sitta på altanen ute med en filt och lapa solsken!

Kram så länge

1 kommentar:

  1. Åh så mysigt att börja känna sparkar! :) Det längtar jag också efter. Kram

    SvaraRadera