onsdag 8 februari 2012

Ofantlig lycka!

Glimten som nu är 19 cm och väger 300 gram viftade och sparkade åt oss idag när stunden var inne för RUL. Jag var så nervös att jag inte hörde riktigt vad barnmorskan sa utan hörde allt som i en dimma tills jag såg det lilla hjärtat slå. DET var allt jag behövde se just då.

Sen mätte hon en stund och tyckte allt såg väldigt bra ut, måtten stämde med aktuell vecka och dag. Hon beräknade glimten till 1:a juli så den 3:e är ju en bra gissning vi har tidigare från Falun. Vi kör på den , en dag hit eller dit känns inte viktig. Bara att vi ska bli föräldrar till den finaste lilla glimt som kunnat ses på ett UL räcker=)

Vi fick också veta om det är kille eller tjej men håller det för oss själva ett tag, våra familjer får undra lite till!=)

Tack för fina ord och omtanke, och tack för att jag får vara mitt vanliga oroliga jag ibland.
Från och med idag ska mitt gamla positiva jag komma fram, det här ska gå bra hela vägen.
Punkt.

Solen lyser iallafall idag vilket känns extra fint med solglimten därinne!

Kram kram

17 kommentarer:

  1. Ååååååh! Vilken lycka! Jag är alldeles tagen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh så underbart! Jag blir alldeles rörd! Stor kram till er alla! :)

    SvaraRadera
  3. Tack för att du vill donera pengar till oss. Jag har inte hört någon annan som haft problem med att sidan låser sig.
    Kanske funkar det bättre vid en annan dator eller med en annan webbläsare?? Ordnar det sig inte får du gärna höra av dig igen så ska jag kontakta de som äger sidan för att höra vad det kan vara för fel.

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Så UNDERBART! Stort GRATTIS igen tjejen!!

    Kraaaam!

    SvaraRadera
  5. Åh så underbart!! GRATTIS! :]
    <3

    SvaraRadera
  6. Underbart =) grattis

    SvaraRadera
  7. Gud så kul!! :)) Skönt för er! Grattis!
    Klart det ska gå vägen, det är bra med positivitet:))

    SvaraRadera
  8. Åh vad härligt!! Grattis. Börjar oroa mig väldigt inför vårt RUL på måndag. Herregud vad nervös man måste vara precis innan!

    Kram<3!

    SvaraRadera
  9. Stort stort grattis!!!

    (Jag såg på fb att vi delar lite av samma släkt, typ. Fast utan att vara släkt med varandra. Liten värld ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  10. GRATTIS, minns så väl den känslan! Njut och må gott nu! Snart är bebis här!

    KRAM!

    SvaraRadera
  11. Stort GRATTIS till lyckat RUL!! Blir så klart grymt nyfiken på om det blir en pojke eller flicka - trots att det är helt oviktigt! :)

    KRAM

    SvaraRadera
  12. Åhhh, så UNDERBART!! Vilken lycka! Grattis! :)
    Är själv ett nervvrak inför morgondagen och oron ska jag inte gå in på..

    Kramar!

    SvaraRadera
  13. Åhhh, tack så mycket fina du!! :)
    Åh, tack för det tipset, hade jag aldrig i tanken för tillfället, men nu är den med och ska användas! :) Så jätte, jätte tack!!

    Kramar!!

    SvaraRadera