fredag 10 februari 2012

Orkeslös men uppåt

Har haft en sjukt välfylld vecka varenda kväll är fullproppad och inte blir det bättre ikväll!
Ska ut på After Work med ett gäng gamla arbetskamrater och det ska bli otroligt mysigt, trots att jag är dötrött efter gårdagens idrottsgala i stan som vi var på med jobbet. Jag när jag kom hem strax efter tolv igår kväll hade jag varit vaken sen halv fem samma morgon, helt sjukt att jag stod upp levande.

Imorgon ska jag ta en lååång sovmorgon innan jag sätter igång med morgondagens aktiviteter. Mer mys med vänner står på schemat. Och framför allt melodifestivalen galen som jag är=)

Har tittat på filmen från UL flera ggr och kan inte begripa att det är vår glimt som ligger därinne, jag längtar så tills vi har kotten i vår famn hemma hos oss. Kan inte låta bli att räkna ned till v.25 då det ska vara passerat en till magisk gräns!

Har faktiskt vågat buda på några småsaker på tradera, en fara med att kolla könet, det är myckt lättare att helt plötsligt vilja handla kläder=)

Kram och ha en fiiiin kväll!!!

6 kommentarer:

  1. Filmen?!

    Jag är också dödstrött, TGIF! :)

    Trevlig helg o kraaam!

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig kommit så långt i mina graviditeter som du... Så för en som är lite okunnig... Vecka 25, är det sen man kan få fostret att överleva om det skulle födas, eller vad är det för gräns??

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Även jag har inhandlat en liten present till glimten :) som du ska få på lördag hihi.
    Kram L

    SvaraRadera
  4. Kan man få en film av ultraljudet?! Trodde att man "bara" kunde få bilder med sig hem. Har ni filmat själva eller gjorde de det åt er?
    Vad är det för magiskt gräns vecka 25?
    Kram!!

    SvaraRadera
  5. Fick ett tips om att ta med egen digitalkamera så vi filmade själv!
    Det var roligt eftersom bilderna inte blev bra.

    V25 är ju en vecka då de kan rädda de flesta barn som föds för tidigt.
    Så det känns lite som en magisk gräns:)

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad avundsjuk jag blir! Vi frågade om vi fick filma (med mobilen) men fick inte det för den damen :( Konstigt att de gör olika på samma sjukhus. Glad för er skull iaf! :)

      Kraaam

      Radera