onsdag 15 februari 2012

seg start med en knuff i rätt riktning

Veckan har börjat med enorm trötthet från min sida, jag har ingen ork på kvällarna och det påminner mycket om hur jag var de första tre månaderna, lite lätt apatisk på kvällstid och baaaara sov...
Undrar om jag skulle behöva äta mer järn men vill inte göra det på eget bevåg heller och det är 3 veckor tills vi ska till BM igen, skulle ju kunna ringa och fråga men hon är så förvirrad så jag vet inte om jag skulle bli klokare av det samtalet. Ni som fått börja äta extra, var det efter koll hos BM?

Igår fick jag det första riktiga megasparken och det borde ha varit en vändning av glimten där inne för den känslan går inte att förklara riktigt.

Fantastiskt att få känna eftersom den lilla varit rätt anonym till en början. Annars är det mest små små buffar jag känner.

Igår på alla hjärtans dag kom mannen hem med fint utvalda blommor och vi gjorde oss inte till annat än kramades i soffan framför tv:n.  Det räckte alldeles utmärkt för mig, visar hellre min kärlek alla andra dagar!

Kramar

3 kommentarer:

  1. Mysigt att pyret Glimten börjar visa sig lite mer och mer.. Och låter som om ni hade en fin <3-dag.

    Jag fick börja äta järntabletterna efter ett besök hos bm. Du kan ju ringa dit och berätta hur du känner, så kanske du kan få slinka in o bara kolla järnvärdet?!

    kramar!!

    SvaraRadera
  2. Jag tror att det babyskyddet kommer att bli kanon. Efter att vi har försökt bli gravida i så många år är vi värda all shopping vi vill ;-)

    SvaraRadera
  3. Vad härligt med riktigt hårda buffar. Håller med om att det känns obeskrivligt och underbart <3
    Kram!

    SvaraRadera