onsdag 30 oktober 2013

Att tänka eller inte tänka

Blir löjligt stolt över mig själv varje gång jag insett att jag gått flera timmar utan att känna efter huruvida jag känner något eller inte. Tycker ibland att brösten ser större ut, garvar tio minuter senare och tänker att det lika gärna kan vara inbillning. Tänker att jag är lite mer svullen än vanligt, ler och inser att jag ätit alldeles för många godsaker. 

Det enda jag kan konstatera helt säkert är att mensen ännu inte kommit, imorgon är det två dagar kvar till testdag och jag vet inte hur jag ska våga kissa på stickan då...

Igår firade vi i familjen tvåårsdag sen plusset med solglimten och det gjorde vi med gomiddag på stan. Hon ville såklart inte sitta särskilt länge utan for runt som en tetting över hela stället. Älskade skitunge! 

RD 14 idag, 2 days to go. 

Snälla det kan väl finnas en minifis där?


4 kommentarer:

  1. Men åh så bra att mensen håller sig borta! Jag får glada och pirriga känslor i kroppen och hoppas så att den känslan stämmer! :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Åhhh vad jag håller tummar och tår för er! <3 Hoppas mensen fortsätter att hålla sig borta!!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Å, det låter ju positivt!

    Kram/Anna S

    SvaraRadera
  4. Åh vad spännande <3 hoppas hoppas hoppas!!
    Kramar <3

    SvaraRadera