onsdag 16 oktober 2013

Jävla skit

Det blev bara 3 befruktade, så hejdå odling och hejdå 35000 åt skogen som det känns just nu...
Vi måste ner imorgon och få tillbaka ett men det känns som om jag inte får tillbaka åt alls.
Och jag tror absolut inte att de kommer att kunna frysa ner de andra två, men det är dagens negativa hopplöshet som talar...kanske känns det annorlunda när vi varit där imorgon.
Det värsta är att jag missar så tokmycket på jobbet!!! Det är stressande och jag känner mig som en redig svikare när jag gång på gång försvinner och inte kan berätta i klarspråk vart jag tar vägen..
Åh hoppas på ett bättre humör ikväll redan...

Kram på er.

3 kommentarer:

  1. Förstår din besvikelse. Man vill ju så gärna ha kanonresultat med många fina befruktade ägg. Samtidigt vet man ju inte, kanske är dessa tre riktiga guldägg/embryon! Jag hoppas det!

    Jag tror att detta kommer gå vägen för er. Om inte nu så vid senare försök.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Förstår att du är besviiken men hoppas såklart på att det är riktiga diamantembryon som ligger där och väntar <3
    Kramar!!

    SvaraRadera
  3. Förstår att det känns surt, men det kan ju faktiskt funka finfint med 2-dagars också. Hoppas med er! Kram!

    SvaraRadera