lördag 19 oktober 2013

Hade visst glömt......

Detta med flytningar efter ET !!!!!!! Shit pommes.... Ändå har jag nytt preparat nu inga vagiatorer eller gel, utan Lutinus som är i tablettform (alla som använder tampax som tamponger kommer att skrika högt av lycka) för det är väldigt enkelt och icke kletigt att föra dem på plats.... Det kletiga kommer när skiten åker ut igen😫😝😁 

Så idag blir det att inhandla trosskydd, jag och glimten ska iväg på playdate på em medan pappan är på hockey med kompisar, blir nog en bra lördag och jag kommer inte behöva fundera så mycket på minifisen som är på plats i magen...
Den paniken och oron tar jag först efter nästa helg om jag är fri från blödning då.

Måste bara berömma världens bästa Kajsa som talade superbra i Radio P1:s program om ofrivillig barnlöshet ! Fantastiskt att lyssna på även om jag gärna hade slutat lyssna när vissa lyssnare ringde in..:)
Har ni inte lyssnat så gör det! Kan inte länka från telefonen, men går ni in på hennes blogg på labbstorken.wordpress.com hittar ni till länken! 

Fin lördag på er! 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar