torsdag 24 oktober 2013

En frysis till oss!

Vi blev så tokglada över brevet vi fick med posten idag som konstaterade att en liten frysis finns kvar nere i Falun åt oss. Känns så skönt att detta försök iaf givit något och inte är helt bortkastat...

I övrigt känner jag ingenting och tänker inte på det så mycket överhuvudtaget, var till och med på danskursen jag går i tisdags och körde lite styrka och andra grejer till, det kändes bra .

Måste läsa mig lite bakåt i tiden så jag har lite koll, hoppas inte jag får mens på tisdag då det är den dagen vi för två år sedan testade plus med henne .....

Kram 

4 kommentarer:

  1. Underbart, grattis! :)

    SvaraRadera
  2. Men!! Vilken tur att jag ramlade in här när jag surfade runt på bloggar som jag brukade följa förut! Så spännande att ni kanske bär på en litet syskon till solglimten! Håller självklart tummarna stenhårt för er!

    Kramar/Anna S

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul, grattis till lilla frysisen <3 häller tummarna!
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Tack finingar, det betyder mycket!!!!!!
    Kramar

    SvaraRadera