torsdag 17 oktober 2013

Då var vi med embryo

Det var ett fint de fått fram åttacelligt då det bara är två dagar gammalt men läkaren var positiv och väldigt bra.
Hon visade och pekade och gjorde så vi kände oss väldigt välinformerade:)
Det känns bättre idag, vet inte om det är för att jag ruvar igen, för att den lilla chansen finns eller för att jag är van att dagen efter ett nederlag ladda om på nytt. Oavsett om vi lyckas eller inte är detta ändå första steget mot ett syskon.
Sen är det upp till min kropp och det lilla embryot att bestämma om det blir nu eller senare. Att det blir, det vet jag. 

De två andra får vi avvakta och se, ett var av lika bra kvalité som det vi fick tillbaka det andra lite sämre, så vi får se om det blir några frysisar..... Hoppas hårt.

Kram kram

4 kommentarer:

  1. Fantastiskt!! Håller mina tummar hårt! =)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Underbart! Håller tummar och tår! Vi lyckades med ett fint 2-dagars, så jag lovar, det går det också :) Kram, nu blir det spännande veckor framöver! :)

    SvaraRadera
  3. Åh grattis, magiskt! Håller tummarna stenhårt <3
    Kramar!

    SvaraRadera