torsdag 17 februari 2011

Äntligen tillbaka!

Har aldrig varit med om liknande att bloggen bara försvinner och det står att den är borttagen, kunde inte heller komma in på min mail som var kopplad till bloggen. Nu har jag genom mycket fixande och tricksande lyckats få det att fungera!

Är väldigt glad, hade en väldig panik när jag trodde att min lilla dagbok var borta för alltid:(
Idag har jag iaf pratat med kliniken, ska upp på UL på tisdag till veckan för att kika hur det ser ut inför sprutstart som blir på onsdagen. Sedan bär det av upp till Umeå v.10 vilket känns skönt att äntligen få veta.
Insåg imorse att jag nu har sprayat i fyra veckor imorgon! Helt sjukt=) Och längre verkar det bli....=)

Har en rejäl förkylning så jag hoppas jag slipper bli helt däckad när vi nu ska iväg i helgen till våra bästa nere i Skövde. Det är en liten nätt resa på 16 timmar tur och retur så vi åker vid fem imorgon bitti så vi får lite kvalitetstid med dem i helgen!

Nu är det fyra timmar kvar av jobbdagen och jag räknar ner....
Ska nämligen göra en fuling imorgon och bli lite sjukare=) Visst får man göra så ibland???

Läget här i Norrland är för övrigt -12 och snö åter igen, senaste två dagarna har det kommit tre-fyra decimeter till..... suck!

Kram på er så hörs vi ikväll!

1 kommentar:

  1. Jaa, jag undrade just vart du tagit vägen!
    Håller tummarna att allt ser bra ut på VUL!

    Många varma kramar

    SvaraRadera