lördag 5 februari 2011

Tillbaka!!!

Hej kära bloggare!!
Har haft lite tid att skriva och inget internet hemma så därför har jag inte synts till:)
ska dock skärpa mig nu!!!

Tänkte berätta lite om besöket hos läkaren, gjorde ju som sagt ett UL och där kunde läkaren konstatera att jag förmodligen haft en väldigt sen ÄL och därför inte heller fått mens än.
Tydligen kan sprayen försena allt om man inte haft ÄL innan man börjar spraya.
Resultatet blev då att jag nu glatt får vänta in mensen och sen ringa kliniken för ny tid och nytt UL. Sedan kan jag börja med sprutor så vi får skjuta på Umeå till vecka 8 och hoppas jag är mer redo då. Jag fortsätter nu spraya och tar även crinone på mornarna vilket inte är mysigt alls. Men tydligen är det påskyndande!

Idag har jag varit med syster på SM i skidor här i Sundsvall, lite roligt att se Kalla, Haag, Hellner Jönsson och Richardson på plats!

Nu är det snart dags för melodifestival och jag väntar in Linda Bengtzing om tre veckor och hoppas hon har en riktig schlagerdänga precis som det ska vara!!!!

Kram på er och ha en fortsatt mysig lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar