lördag 19 februari 2011

Tidig morgon i skövde

Vi hade en tokmysig kväll igår med mycket skratt och prat , ibland är det så härligt förlösande att känna varandra utan och innan.
Vi har berättat lite om det som komma skall att det smäller för första gången v.10 även om jag hållit på i mer än 1 månad nu:
De stöttar oss otroligt och håller såklart tummarna för bebis till hösten.
Idag ska vi fixa med inbjudningskorten till bröllopet för de måste verkligen ut nu i veckan, på måndag är det tre månader kvar, helt sjukt vad den tiden går fort.
Vi är ju väl medvetna om att jag KAN vara gravid då men det kommer att vara så tidigt så det inte nästan syns och för oss är det inget offer att inte kunna dricka vin på festen om vi skulle få möjligheten att vänta på en liten samtidigt!!!

Nu ska jag kliva upp, möta solen och mina finaste!!

Tack snälla för gulliga kommentarer, de värmer !

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får en fin dag i Sköve de e ju inte alls långt ifrån där jag bor :)

    SvaraRadera