torsdag 24 februari 2011

Torsdag och -23

vaknade av ett riktigt vintervitt men tyvärr snorkallt landskap utanför....
Vi var alldeles kalla om armarna som legat utanför täckena...!!

Tänker mycket på er idag som går runt och är ledsna och oroliga över de små pluttar som inte verkar vilja fästa, snart kommer tiden för de som orkar. Vi ska dit allihop även om reslängden varierar.....

Har bara en liten fråga till er kära bloggare...
När man är mitt inne i processen som vi är nu med sprutor och spray, ska man helt undvika kaffe?
Jag är en riktig kaffedrickare och vill ha minst två koppar om dagen, har ni fått rådet avv helt lägga av under denna tid?
Har såklart mailat T om detta men ville även höra lite med er.
Nu dags att jobba!!!

Kram på er i kylan!

4 kommentarer:

  1. Hej,
    jag har aldrig slutat dricka kaffe under våra försök, livet är så pass tungt ändå så lite kaffe behövs för att pigga upp det hela lite.

    Kram och lycka till. Maria

    SvaraRadera
  2. Jag fick rådet att sluta med kaffe hos akupunktören men inte hos cvl. Man får väl göra som man själv känner och för mig kändes det rätt att sluta!

    SvaraRadera
  3. Tack för allt stöttande och fina ord, hoppas jag får ditt stöd även på nästa resa :].

    Jag fick rådet från min läkare att undvika kaffe under ruvningen, men innan så var det inga problem "då ska man leva som normalt"..

    SvaraRadera
  4. Ingen sa något till mig om det. Jag har druckit max 2 koppar om dagen. Men läste någonstans att man inte ska överdosera kaffe när man är gravid, men då handlade det om att man drack mer än 6-7 koppar om dagen. Fin helg önskar jag dig, kram

    SvaraRadera