fredag 25 februari 2011

Sprutdag 3

Lyckades såklart börja ett ett stick som gjorde så ont att jag var tvungen att prova ett nytt ställe , det hela gick lite lättare idag så efter helgen borde jag kunna detta:)
insåg dock att jag fått för lite doser efter att ha kollat igenom den, måste ringa om det tidig måndag morgon!!!

Idag skickade kärleken iväg våra inbjudningskort så på måndag borde de ha nått fram till våra gäster! Är så skönt att det är gjort har slitit med dem...

Imorgon blir det en lugn lördag, städning besök hos mormor och sedan barnvakt står på schemat.
Ska ha min åtta månader gamla guddotter som nattgäst då mamma och pappa ska på fest!
Vi ska mysa massor och såklart kommer jag inte missa hat/kärleks programmet Melodifestivalen:)

nu dags att sova !

Kraaam

1 kommentar:

  1. Låter som om ni kommer att få en mysig helg!
    [Och då får uppdatera om hur melodifestivalen var, det harkärleks programmet kommer jag missa ikväll :] ].

    kram

    SvaraRadera