tisdag 22 februari 2011

Hemma!!

Vill först bara säga ett stort TACK!!!
Blir så lycklig av alla Peppande ord, de kommer att väga tungt även i motgångarna!
Ska skriva och berätta lite om hur det går imorgon, T frågade idag om jag var nervös inför imorgon och inte för sticken svarade jag mest att strula till doser mm och den beryktade luften som inte får finnas kvar i sprutan!

Kortpysslandet gick bra även om det krävs minst en kväll till, dock har jag släppt lite av ångesten kring utskicket, nej gästerna får inte kortet exakt tre månader innan men vi har faktiskt via SMS skickat ut en save the date till många och det är så många bjudna så vi räknar med lite bortfall:)

träningen hinns inte alls med denna vecka fick faktiskt ett bra schema från cosmopolitans nya träningstidning nåt med z i namnet.
Det är ett schema man kan följa hemmavid som verkar bra, sedan ska jag nog beställa Zumba via tv-shop för mina vänner som testat den tycker att just den är dörolig:)

hoppas det går bra för er alla därute, jag följer er så ofta jag kan!!!!

Kramar

1 kommentar:

  1. Jag vill också ha den där zumba fitness eller vad den heter. Zumba var precis så kul som jag hade trott! :)

    SvaraRadera