måndag 14 februari 2011

Bättre

Har pussat på kärleken fått honom att fixa lite med designen på inbjudningskorten som snart ska skickas och som Uma tipsade, ätit lite chokladpluttar:)

känner mig lite till bättre till mods och tänker omge mig i veckan med människor som jag älskar, dessutom ska vi åka låååångt till helgen då vi ska hälsa på kära vänner i Skövde.
De är värda 16 timmars resande tur och retur!

Ni kära vänner är min dagliga glädje att få läsa om er och ert tappra kämpande, det känns så häftigt att få dela allt med er trots att jag inte har en aning om vilka ni egentligen är.

Jag delar mycket med vänner och familj sån är jag, men det mest privata dom jag skriver om här är det bara ni som får läsa.

Jag håller tummarna stenhårt för er som ruvar, vet att det är några stycken!!!
Och förlåt om jag är dålig på att kommentera, oftast när jag skriver via telefonen går det inte att kommentera i era bloggar...
Men jag läser!!!! Tro inget annat!!!!!!

Kramar

1 kommentar: