onsdag 23 november 2011

Allt går hand i hand

Nån vis sa en gång att lycka och sorg går hand i hand, det stämmer oftast.
Igår gladdes jag åt vårt lilla hjärta samtidigt som mitt inre var tungt av vetskapen att en annan vän inte lyckats denna gång, trots plus. Man påminns varje dag om hur orättvis hela karusellen med IVF och barnalängtande är och det är fint att ha människor runt i kring sig som förstår.
Ofta (särskilt de senaste veckorna) orkar jag inte gå in via datorn utan zappar emellan era bloggar på telefonen (därför blir det inte mycket kommenterande då det går så segt från telen) så möts jag alltid av en härlig välbekant känsla och ni alla är så nära i tankarna på alla möjliga sätt.

Jag förväntar mig inte att någon ska vara intresserad av det jag läser eller orka för den delen, men varje gång någon tagit sig tiden att skriva en hälsning blir jag överlycklig. Ni vet så mycket mer om mig än de flesta andra jag träffar i vardagen.

Igår fick jag ett ryck och dammsög hela huset, jag plockade även fram en del av adventsljusstakarna som ska sättas upp på fredag. Jag älskar när jag får pynta och göra riktigt jul.
Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Jag blir lite osäker, men hoppas verkligen inte att din vän är den vän jag känner till. Det skulle vara så oerhört tråkigt om det vore så. Så please, please, please låt det inte vara så. Sedan vill jag bara säga hej till dig också! :)

    SvaraRadera
  2. Nej det är inte hon det är hon ni inte vet vem det är...
    Jättetråkigt..! A mår bara bra!

    Kramar tillbaka!!

    SvaraRadera
  3. Tråkiga nyheter hursom. Hälsa A! Kram Kix

    SvaraRadera