tisdag 8 november 2011

Fin peppning!!!




Möttes efter en tung arbetsdag med utvecklingssamtal av en stor blombukett vid ytterdörren från två av våra allra närmaste vänner som bara ville säga grattis igen till glimten och påminna oss om att de finns vad som än händer oss i livet, sådana ord är värda mer än något annat och jag kan bara skatta mig lycklig över att vi har så fina vänner runt oss!!!!
Tack finaste ni!!! Vi berättade även ikväll för ett kompispar som ska resa bort ett halvår och vi ville att de skulle få veta då vi dessutom har bott hos dem natten utöver hotellnatten båda gångerna vi varit i Umeå. De blev glada och vi hade ett rejält kramkalas trots vår oro och tillbakahållna glädje.

NU angående bloggträffen så vet jag inte hur ni vill göra nån vill kväll och nån vill dag på lördag jag känner inte att jag kan bestämma hur alla ska göra utan om ni vill ses kan ni väl maila mig få istället på www.solensstralar.blogspot.com

Vad jag sett hittills nu så är bara fem kvar jag, Anna, Kix, EVL och förmodligen A som var med förra gången.

De andra kan inte denna lördag, så då är frågan om vi skjuter upp eller kör?

Kram och natti

6 kommentarer:

  1. Jag tycker att ni ska köra! Nästa gång kanske det passar mig bättre. Vi har redan köpt biljetter till föreställningen, annars hade jag så klart kommit. Have fun!

    SvaraRadera
  2. Åh så fint med såna vänner! Härligt!
    <3

    SvaraRadera
  3. Vi kanske ska skjuta på det då, alternativt träffas två ggr? Det behöver ju inte vara något avancerat, bara en fika några timmar? Iof är det kanske jobbigt för Anna att sitta och åka ner hit varje gång...

    Eller så åker vi till Annas hemstad och fikar på Lördag och tar en träff här i Sundsvall en annan dag?

    Vilka härliga vänner ni har <3
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. jag träffas gärna på lördag. var spelar ingen roll. tycker inte vi skjuter upp, då blir det nog inte förrän efter jul... hellre fler träffar - det var ju så mysigt sist!!
    jag kör gärna en repris på förra träffen, fika på stan å sen middag, bara ett förslag.

    kram A

    SvaraRadera
  5. Jo, jag vet.. Bara det att jag är lite fjantig och avstår hellre och står ut med huvudvärken ett tag till. :) Men blir det allt för jobbigt så tar jag nog en Alvedon i alla fall!
    TD har vi den 16, mer än halva tiden har gått.. :D Bara drygt en vecka kvar.. :)
    Kul att du hoppas för oss, tack! Det värmer! :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Vilka fina vänner ni har! Hoppas att ni får det trevligt i helgen :) kram!

    SvaraRadera