söndag 27 november 2011

Award

Jag har fått en fin Award av EVL,  tack så mycket!!!!

Varför började du blogga?
Jag ville ha en ventil för alla mina tankar och samtidigt kunna få stöd av andra ofrivilligt barnlösa, har inte ångrat mig en dag!
Favoritfärger?
Inredningsmässigt är mycket vitt här hemma, på kläder använder jag mest marinblått, svart och beige. Tråkigt kanske men jag försöker använda lite mer färg=)

Vilka bloggar följer du?
Alla som finns i min blogglista och några vänners bloggar.

Favoritfilm?
Oj har så många men jag är en riktig sucker för alla gamla Jane Austen serier som BBC har spelat in, då helst Stolthet och Fördom=)
Vilka länder drömmer du om att besöka?
Många även där, Brasilien har jag alltid velat se, sen vill jag alltid tillbaka till USA och Italien.


Skickar vidare denna award till de på min blogglista som ännu inte svarat på denna award!
ER TUR!


Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar