lördag 5 november 2011

Helg i umgängets tecken

Igår hade vi fina vänner på kvällsbesök, vi åt gott och surrade i timmar, hon blev väldigt chockad över att jag ännu inte tagit reda på förlossningsdatum om det vill sig hela vägen, men jag vågar helt enkelt inte är rädd för att jinxa med fel odds på nåt sätt, kanske när vi om 2 1/2 vecka förhoppningsvis fått se ett tickande hjärta... Jag hoppas så så det gör ont i hela mig!

Idag var mannens bror med familj hos oss på dagen och jag fick mysa lite med en av tre guddöttrar:) nu är på vi på väg till ett annat par finfina vänner som följt oss hela vägen från start (de var de första som fick veta när vi slängt p-pillren i januari eftersom de hade gjort samma sak och fick 11 månader senare en pojke) det ger lite perspektiv ! Å andra sidan vet vi nu att de är otroligt glada för vår skull och hoppas lika mycket att det ska gå vägen ända fram!!!

Ha en fin kväll godingar

Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar