torsdag 3 november 2011

Tack.....

Känner mig extremt liten och sårbar, men blir glad för peppande kommentarer och positiva erfarenheter..

Det känns väldigt mycket i magen inte lika mycket mensvärkskänsla utan mer en annan skum ömhet, hoppas och ber för glatta livet att glimten inte bestämt sig för att sticka, utan blir kvar i åtta månader till..

Sthlm var iaf väldigt mysigt, vi shoppade, åt och såg en kanonkonsert med Rihanna vi hade en enorm tur eftersom hon ställde in kvällen innan i Malmö och kvällen efter i Sthlm så tack för det tycker synd om alla som inte fick gå... Berättade för syster iallafall och hon blev jätteglad, tror jag iallafall :) som resten av familjen är nog tanken att nåt kan hända fortfarande överhängande. Iallafall hos min sida familjen.
Imorn blir det att jobba hemma all denna värk och tanke på MF har gjort mig sjukligt skraj....

Borde iaf vara i V 5+0 om jag tänkt rätt... Har jag det Annelie?:)


Kram på er!




- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Tror absolut inte det är någon fara! I så fall ska det vara blödningar i samband med värk, som jag har förstått det. Kan ju inte säga till det att inte oroa dig, för du vet ju hur jag håller på... ;)

    Härligt att stockholmstrippen blev bra!

    Massa kramar!

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra att du haft det bra i storstan.
    Du har tänkt helt rätt!! Du går in i vecka 6 idag, alltså 5 fulla veckor och 0 dagar. Jag håller koll på dig ;)

    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Tror inte heller att det är någon fara men jag förstår att du är orolig. Hoppas du kan känna dig lite lugnare och säkrare snart.

    Kram <3

    SvaraRadera