söndag 27 november 2011

1:a advent

Att få njuta av snö utanför fönstret på första advent är bara så bra det kan bli:)




Jag njuter och försöker tänka bort jobbveckan som kommer ...
I veckan tänkte jag våga ringa och skriva in mig på mvc, behöver få lite råd kring mitt simmande som jag vill börja med, vet dock inte om det är för tidigt?

Idag v 9 (8+3) fast TF sa en dag +, jag går dock på tidigare svar enligt Falun:)

Efter v.10 ska jag kanske våga lägga in en ticker... Kanske.

Kram och ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Ååh, vad avis jag blir! Jag längtar efter snööööö!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Mysigt med snö. Här har det regnat är 10 plusgrader och blåser.

    SvaraRadera
  3. Åååh jag vill också ha snö!!
    .. och klart du vågar lägga in en ticker :], det är ett stort steg i den här Ivf-världen men å vad skönt det känns när man har gjort det!

    kram!!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt med snö! Jag förstår att du inte lägger ut en ticker för tidigt. Det kommer inte jag heller våga göra.

    Kram!

    SvaraRadera