söndag 6 november 2011

Bloggträff i Sundsvall

Vill skicka ut en liten fundering till er fina damer i Sundsvallsområdet, vi som var med på bloggträffen sist bestämde att nästa helg dvs den 11:e eller 12:e november skulle vi ses för middag och surr hemma hos en av oss och jag erbjöd mig vara någon typ av värdinna=) Då vi pratade om alla kommande försök var hade vi inte alls tankar på hur allt skulle utveckla sig och medvinden i västernorrland har varit helt otrolig, men nu undrar jag vad ni känner kring bloggträff nästa helg?
Jag träffar gärna så många som möjligt för oj vad vi har saker att dela, gravid eller ännu inte gravid, men jag anar att alla känner väldigt olika. Även ni som ännu inte varit med på någon bloggträff, det finns några stycken!!!

Men skriv några rader antingen här eller till min mail: solensstralar@yahoo.se kring vad ni tycker och om ni vill vara med, förslagsvis träffas vi på fredag em/kväll och alla får droppa in när de vill. Jag känner att det är viktigt att alla får svara hur de vill, jag vill inte göra någon obekväm på något sätt så därför är det bättre att få tycka till på det sätt som känns bäst.

Skriv!

Kramar

4 kommentarer:

  1. Jag önskar att jag kunde samla lite mod och få in en bloggträff i agendan. Men nu kanske det " bara " blir ni gravida och då kanske ni hellre vill vara för er själva...

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för ditt lycka till. Vilken härlig syn med ett starkare streck än teststrecket. Jag hoppas så att vi får uppleva detsamma den här gången.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag kommer jättegärna. Blir mysigt att träffas igen. Men jag vill inte att det "bara" ska bli vi gravida. Självklart vill jag ha med dig Min längtan!!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Lugn i stormen här... jag är inte gravid och vill gärna komma. Vill gärna ge er alla en personlig, varm kram... oavsett gravid eller ej!

    Men uppskattar, precis som i min vardag, att alla samtalsämnen inte skall kretsa kring att vara gravid. Ja ni förstår vad jag menar.

    Kram Kix

    SvaraRadera