onsdag 16 november 2011

Jodå jag är kvar....

Har bara haft så grymt svårt att hitta inspiration till något att skriva när jag bara går och räknar ner dagarna hela tiden...Jag vill inte skriva om eventuella symptom hela dagarna för då känns det som om jag jinxar något.
Samtidigt är det allt jag går och funderar på. Jag är trött som döden, hungrig rätt ofta öm i brösten, har yrsel ibland på kvällarna men inget som är överdrivet. Är så sjukt rädd att det inte ska vara något kvar där på tisdag när vi ska kolla och har redan ställt in mig på att det inte längre är nåt där inne.

Men ett litet hopp finns så jag försöker väl att hålla i det.....

Ikväll ska jag träffa en fin vän som jag ser alldeles för sällan, vi ska fika järnet=)

Imorn går vi in i vecka 8 (7+0)

Puss

9 kommentarer:

  1. Det kommer att gå bra vännen!

    Puss tillbaka! ;)

    SvaraRadera
  2. skönt att höra att allt är bra. jag tror inte att du behöver oroa dig. Det är er tur nu!

    SvaraRadera
  3. Hoppas och tror att allt är precis som det ska där inne! :) Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Åhh, tack så jätte mycket för din kommentar! :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Jag tror att allt kommer se perfekt ut :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Klart det kommer att gå bra vännen! Men jag förstår, jag nojjar ju redan och jag har inte tid förens den 29:e :/
    Kramar <3

    SvaraRadera
  7. Klart det är något där inne, nämligen ett fint litet pyre! Allt kommer se toppen ut, så oroa dig inte!
    <3

    SvaraRadera
  8. Känner så igen oron....man intalar sig nästan det mest negativa för att kunna säga;- Vad var det jag sa?
    Men allt kommer gå fin fint. Jag lovar.
    Kraaaam

    SvaraRadera