onsdag 11 maj 2011

Det löste sig!

Fick tillslut tag på recepten och kunde hämta ut min Synarela-spray, vilken är ny för mig eftersom jag använde Suprecur förra gången. Kommer inte ihåg varför de ändrat men det spelar ingen större roll bara jag inte mår skit av denna..=)

Börjar spraya på söndag på det som egentligen borde räknas till det första försöket eftersom det blev avbrutet förra gången, men för min egen skull skriver jag IVF nr 2, det förra försöket är historia och jag vill börja om nu på ny kula... så ni vet om det ser knepigt ut=)

Nu har jag iallafall suttit och pillat med bordsplacering åter igen och har fått till allt rätt så bra, nu gäller det bara att få till det i programmet med... Imorgon kväll är det dags för att vika presentaskar och fylla dem med mintgodisar samt knyta organzaband runt om. Min kära kusin kommer och hjälper mig, vilket ska bli skönt för annars håller jag på att få ett psykbryt på all planering nu!!! Det känns så väl att det är nääära......

Nä nu får det vara nog ikväll det är en dag imorgon med!!!

Kram från ett trött planeringsvrak

1 kommentar: