måndag 16 maj 2011

Puh!

Nu har vi fixat och donat klart med fest- och vigselprogram, fattar inte de som kan göra allt själva, vi får ändå hjälp med att göra en snygg layout och imorn ska vi lämna in allt på tryckeriet så gör de i ordning allt. Det känns proffsigare och snyggare att göra så när vi gjorde inbjudningskorten rätt enkla på egen hand.

Känner inte av något speciellt av sprayen annat än en konstig mensvärks-känsla i magen som kan bero på den. Borde inte få mens förrän tidigast om en vecka. Har ju så sjukt lång cykel. Men mensen får gärna komma nu inom 10 dagar så jag håller mig enligt tidsplaneringen, vill inte missa ÄP v.25, det skulle kännas riktigt surt....

Annars böjar saker och ting ordna upp sig rätt så bra inför bröllopet, imorgon jobbar jag sista dagen innan bröllopet och är sen ledig till torsdag nästa vecka, ska bli tokskönt att vila upp sig lite tillsammans med älsklingen, kan hända att vi drar till huvudstaden några dagar och myser eftersom bröllopsresan blir senare, tidigt nästa år siktar vi på.

Håller en tumme för Maria som ska på ÄP imorgon på Carlanderska!

Nu är det sängdags!

Kramar

2 kommentarer:

  1. Måste vara mycket att stå i nu och nervöst för om man fått med allt? Hoppas ni får fint väder och att du mår bra trots sprayandet. kram

    SvaraRadera
  2. Lycka till med bröllopsförberedelserna. Jag kan tänka mig att det är stressigt in i det sista. Jag hoppas i alla fall att ni får en underbar bröllopsdag i helgen och att spraymensen kommer som planerat. Kram till den blivande frun!

    SvaraRadera