måndag 23 maj 2011

Jag är numera FRU!

I lördags i tveksam sommarvärme men med solstrålar genom molnen fick jag äntligen säga JA till den finaste människan på jorden, det var en oerhört känslofylld vigsel med många tårar och leenden, vacker sång och levande musik. Vi hade en hejdundrande fest och en oerhört härlig stämning, vi är lyckligt lottade som har såna underbara familjer och vänner!!! klockan 04.00 anlände vi nöjda och glada till vårt hotell och var i ett glädjerus jag tror att jag endast ett fåtal gånger kommer att få uppleva i livet . Har läst era bloggar dock så jag är uppdaterad:)





Nu åker vi till Sthlm i två dagar för att få lite egen tid på annan ort och ladda för två arbetsdagar innan det blir ledigt igen !

Har nu sprayat i 9 dagar och ännu ingen mens ... Hoppas den inte blir så sen som sist för då skiter sig nog vårt försök innan sommaren...

Kramar

13 kommentarer:

  1. Va härligt!
    Grattis!
    Kram

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!! Det är så SJUKT kul att gifta sig (jag önskar man fick göra det fler gånger, fast med samma man så klart!)

    SvaraRadera
  3. Å vad roligt. Grattis Fru Sol. Vilken fin ring! Kram Kix

    SvaraRadera
  4. Åh, GRATTIS! Jag blir tårögd bara av att läsa om bröllop. Jag grinar alltid mest. Mer än brudens mor. ;) Hoppas på att en dag få gifta mig själv. Kram.

    SvaraRadera
  5. Stort grattis igen! :)
    Hoppas ni får en härlig helg i huvudstaden och att mensen dyker upp snarast.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Grattis till er båda!!! Det låter som att ni har haft ett helt underbart bröllop. Ha det så skönt i huvudstaden!

    SvaraRadera
  7. Stort grattis till dig och din man!! Härligt att höra att ni hade en underbar dag!!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Grattis =) De e underbart o få gifta sig =)

    SvaraRadera