måndag 2 maj 2011

Hallå våren?

Trodde i påsk att våren hade kommit, nu är det nollgradigt om nätterna och idag snöade det.... dock ingen snö som syns på marken, den hinner liksom avdunsta innan=) 
Men ändå, längtar efter värmen nu, tydligen skulle den komma i slutet på veckan så nu sysselsätter jag mig med att drömma om sommaren och att vara nygift kär och galen.
Kanske vill en bebis då flytta in i min mage, man kan aldrig veta, som vanligt bara hoppas...

Veckan började med att vi sov över i morse och inte hann med vår morgonprommis som vi har tänkt att ta men imorgon smäller det, då börjar promenadernas parad...=)
Imorgon kväll ska vi även kika på bilen till bröllopet och kolla in festlokalen så vi vet hur vi ska placera bord och hur vi ska lägga bordsplaceringen...

Här kommer några godbitar ur asos kollektion så länge:





Jag kan ta alla tack så mycket!!!!!

1 kommentar:

  1. Hos mig syns snön... tunt, tunt... Helt otroligt!!! Men jag hoppas också på helgen, +14 och sol får vi vara glad över till helgen. Å vad fina klänningar ovan.. VILL OCKSÅ HA!!!

    SvaraRadera