lördag 14 maj 2011

ESC och mums

Dagen har snabbt försvunnit i regn och jag har iallafall hunnit med att träffa en vän idag under tiden jag väntade på att älsklingen skulle klippa sig. Min andra fina vän får jag träffa en annan dag.
Skönt iallafall att träffa finaste J som trots alla motgångar verkar må riktigt bra och har en massa kärlek i sitt liv. Det är fantastiskt att se!!!!

Ikväll blir det lite fortsatt bröllopsplanering och Eurovision Song Contest....har köpt mumma trots att jag borde hålla mig ifrån allt sånt men what the heck. Jag måste få njuta och få lite lugn och mys nu innan allt=) Imorn är det spraystart!!!

Weeeehaaa......!

5 kommentarer:

  1. Ja, det är skitskönt! Hoppas på att bli bättre jag med i sommar! :)

    Väntar på BIM nu. Borde vara ca 17-18/5. Men jag har ont i börna och har känt mensvärk både igår och idag så förväntningarna börjar försvinna... :( Har två kurer kvar efter denna. Kram.

    SvaraRadera
  2. Nu börjar det närma sig...kul!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad härligt! Hejjahejja.
    Ps. Vad roligt det ska bli att ses i Juni.
    kram!

    SvaraRadera
  4. Stort lycka till!!! :)
    Många varma kramar

    SvaraRadera
  5. Tack för hustipsen. :) Du verkar väldigt insatt i det där med räntor och grejer. Sånt begriper jag mig inte riktigt på, men min asmbo har npóg lite bättre koll. Detta hus som vi ska kolla på nu har bergvärme och det är ju bra! Men det är egentligen för dyrt för oss för det kostar nästan två mille att köpa. Men det ska bli kul att titta iaf. :)

    Jag älskar programmet samtidigt som det är väldigt plågsamt för mig att titta. Ändå kan jag inte låta bli! Jo, vi skulle diskutera "andra alternativ" om det inte tagit sig på någon ev våra fyra kurer. Och jag antar att hon syftade på IVF. På ett vis vill jag gå direkt på det och skippa det där med sprutor osv. Men först har jag två kurer kvar... Men det känns inte som att det kommer funka med de återstående två heller. Vi har gjort allt rätt, men det vill sig inte ändå. :( tack för de fina orden! <3 Jag håller tummarna för att det kommer gå bra för er också denna gång! Kram.

    SvaraRadera