onsdag 11 maj 2011

Kvällsgöra...

Slutar idag 16.30 och måste då pysa direkt hem för massa bröllopsjobb ikväll....
Både placeringslista och festprogram ska göras klart textmässigt så vi kan lämna det till tryckeriet
(bara fest- och vigselprogram) så det blir till att sitta hela kvällen om jag ska hinna se på Greys innan jag går och lägger mig, vilket jag alltid brukar vilja hinna med.

Ringde apoteket imorse och än finns inga recept inlagda och jag behöver nästan beställa dem idag om jag ska kunna börja spraya på söndag.... Ringde åter igen till TF och talade in ett meddelande om att recepten måste läggas in idag så jag kan beställa, kände mig så ybertjatig och besvärlig men vad ska man göra då?
Vill ju inte att ett helt försök ska skita sig bara för att de inte har lagt in ett recept i tid....

Nu ska jag gå och kopiera lite så små kidsen får nåt att arbeta med=)

Kram!

2 kommentarer:

  1. Mysigt med bröllopsbestyr.

    SvaraRadera
  2. du får mig att minnas mitt eget bröllop och all planering. Så grymt roligt. Glöm nu inte att stanna upp på den stora dagen och njuuuuuta!!!!

    SvaraRadera