måndag 9 januari 2012

Berättat för chefen

Skriver lite kort innan tröttheten tar kål på mig att imorse pratade jag med min chef och berättade att vi har en bebis i magen , han tyckte det var roligt och sa att det löser sig enkelt med vikarie osv vilket var skönt idag att höra även om det blir en process att hitta någon bra, trängde mig i ett par jeans i morse med gummiband i midjan, det syns ju så väl om jag tar på mig ett par mammabyxor, i jeansen tyckte jag att jag kunde dölja det rätt bra men ångrade mig hårt vid 15-tiden då de tryckte och klämde så ont över magen. De går fetbort imorn. Första arbetsdagen efter lovet gick annars bra imorn v.16 (15+0) Woop Woop!!!!!!! Fina Ruth på SÖS, jag tänker på er!! Hoppas ni får komma hem snart!!! Kramar

3 kommentarer:

  1. <3 Tack finis, det betyder mycket!!
    Kul att du berättade för chefen idag och att denne reagerade positivt, sånt underlättar en heel del.
    Och Grattis till vecka 16! Tiden går så galet fort! :] massa kramar

    SvaraRadera
  2. Grattis till v16 och ett lyckat snack med chefen!

    SvaraRadera
  3. Åhh vad roligt att berätta för chefen! Det är lite overkligt att berätta för folk som inte vet, och jag kan inte låta bli att skina som en sol när jag ska berätta för någon ny. :)

    SV: Ja, jag håller med ang. hårfärg. Man äter ju den inte, och en eller två gånger under graviditeten tror jag gör varken från eller till. Då är det nog värre med alla E-ämnen man stoppar i sig isååfall...

    Kramar

    SvaraRadera