onsdag 25 januari 2012

V.18

Tycker egentligen att tiden går rätt så fort om jag tänker bort att UL är tre långa veckor bort... tycker det är så himla sent att få göra UL först i v.21 som jag är i då, men det kan inte hjälpas=)

Det syns iallafall rätt tydligt att jag är gravid och jag har nästan slutat med att försöka dölja det, plus att jag inte har så många stora kläder=) Vi har dock inte spritt ordet för vinden och på jobbet vet fortfarande inte alla. Men det kommer=) Känner inget speciellt av glimten än, men försöker att inte oroa mig och att jag säkert kommer att få se en livlig liten parvel  på UL om några veckor.

Har åter igen drabbats av en rejäl förkylning så direkt efter avslutade lektioner idag så ska jag hem och lägga mig i mysbyxorna under en filt. Det är rätt skönt att kunna göra det som lärare. Jag måste ju ta igen jobbet men det är lättare att få sova och vila två timmar och sen kunna arbeta lite hemifrån.

Ikväll är sista kvällen innan min älskling åker till Vemdalen med jobbet i fyra dagar och lämnar mig alldeles ensam! Jag unnar honom iallafall en mysig resa han har jobbat sig blå de senaste veckorna. Får se om vi lyxar till det ikväll med god mat och mys på nåt sätt trots min förkylning... Nån som har nåt tips?


Puss o kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar