måndag 30 januari 2012

Ryck

Fick ett rejält ryck när jag kom hem och dammsög hela huset samt torkade golven. Det kändes skönt att få det lite renare och jag körde så mycket jag orkade. Älsklingen arbetade rätt länge så det var lika bra att jag fick saker och ting gjort.

Har haft en ganska pigg dag och mår bra i kroppen känner av ryggen ganska mycket så jag får ta det lite lugnt i veckan som kommer. Till helgen ska vi försöka måla klart ett av gästrummen så vi kan arbeta oss vidare med de andra rummen. Vi kommer inte att färdigställa något barnrum innan sommaren då vi först vill veta att allt går bra och får se vem glimten verkligen är. Desutom känns det onödigt att ha ett rum stående när h*n ska sova inne hos oss det första halvåret iallafall.

Har ätit den typ 145:e semlan i år, illa men vad gör man när de är sååå sjukt goda?
Måste skärpa mig lite med ätandet av onyttigheter=)

Nu ska jag gosa ner mig lite mer!!!

Kram på er fina

2 kommentarer:

  1. Mums för semla :) har precis ätit en jag med. Tycker vi får ta en semel date snart :) kram

    SvaraRadera
  2. Duktigt att städa. Det skulle behövas här men vi så förkylda att det får vänta...

    SvaraRadera