måndag 23 januari 2012

Efter en natt med magkramper och noll sömn var jag inte jättetaggad att åka på jobbet imorse, nu tänker jag sluta lite tidigare och åka till farmor för en sovstund innan jag ska träffa ett gäng gamla barndomskamrater på stan. En är höggravid och ska ha om en vecka, en som har en halvårs och jag som är lite sådär på G=)
En tjej har som tur inga barn så snacket kommer inte bara att handla om det, vill inte inte nu när jag själv går och tänker och nojjar över att jag inte känner tydliga fosterrörelser, trots att glimten rörde sig så frenetiskt på VUL:et sist.

Blir iallafall mysigt att träffa dem, vi har inte så nära kontakt idag men vi har delat mycket genom åren och jag uppskattar dem väldigt mycket.

I helgen bokade vi barnvagn och babyskydd helt otroligt vad skumt det kändes men skönt med rabatten och skönt att kunna bocka av det på listan, vi var väldigt överens om vad vi ville ha och vad vi ville kosta på.

Hoppas ni får en fin kväll!

Kramar

3 kommentarer:

  1. Kul att träffa lite folk och snacka lite! Och KUL att ni har bokat barnvagn.. vilken känsla det är! :]

    kram!

    SvaraRadera
  2. Jag kände inte vår lilla skatt speciellt tydligt innan RUL heller, så ta det lugnt du bara!

    Många kramar!

    SvaraRadera
  3. Oh...så roligt med barnvagnen....vad blev det för någon? Jag har inte en aning om vad vi ska ha i dagsläget. Kram Lila

    SvaraRadera