onsdag 18 januari 2012

Hej å hå tiden går....

Önskar bara att den gick liiiite snabbare!!! Tycker veckorna sniglar sig fram, vill bara ha gjort UL nu så jag kan slappna av lite mer, längta och handla bebissaker. Är mer hungig och sugen nu jämfört med de tre första månaderna vilket känns skönt då jag hade tre kilo till godo att gå upp=)

Har ätit två semlor den senaste veckan och mer kommer det att bli känns det som!
Hur kan det vara så gott? Helt obeskrivligt.

Ska lägga in en liten flik med magbilder som går att kika på för de som vill, jag vill som jag sagt förut inte ha dem direkt i loggen, då jag själv inte gick in på sådana bloggar innan jag blev gravid. Kanske är jag fånig, alla väljer ju att läsa var de vill, men det känns bäst för mig.

Jag är lite orolig över att jag åter har UVI men vet inte om jag bara inbillar mig, måste nog gå och lämna ett prov som de får kolla. Känner inget från glimten ännu, trodde en kväll att jag kände ett litet pirr, men om det var  h*n vet jag inte. Antar att det dröjer lite till.

Är så trött nu på regn och hala gator, nu snöar det visserligen men denna konstiga vinter har pajat så mycket för mig, jag är helt inställd på vår nu och vill bara klä mig i pastell och färg i tunnare skönare kläder.
Appropå kläder köpte jag ett par till mammabyxor igår, ett par svarta stuprör eftersom jag ännu inte hittat speciellt många tunikor och klänningar som jag tycker är fina på varnliga butiker. Jag vill kunna köpa VANLIGA kläder, inte bara måsta köpa fula mammakläder för mycket är faktiskt skitfult!

Nu jobba lite mer, sen ner och låna böcker till mina småpluttar på jobbet och sist apoteket för inköp av handkräm, någon som har bra tips på gossig handkräm??=)

Puss o kram

1 kommentar:

  1. Åh semlor är jag också sugen på men har inte köpt någon än.

    SvaraRadera