fredag 15 juli 2011

Ingen inspiration!

Liksom alla perioder då inget händer i bebismakeriet blir jag lite lätt oinspirerad och less.
Jag orkar inte skriva om ingenting och tycker att varenda blogg innehåller graviduppdateringar. Det är väl en sån tid , sommaren brukar vara sån helt enkelt!

Njuter i övrigt av fina vänners sällskap i söder denna helg, en jobbvecka kvar innan Turkiet med mannen och ytterligare en ledig vecka med husjobb innan nya jobbet startar:) så jag försöker vara glad över vad sommaren kan erbjuda och försöka bibehålla lite hopp inför hösten och privatförsök i Falun. Sen överger jag heller inte hoppet om att lyckas på egen hand.

Dåså slut på tråkigt inlägg:)
Lovar att vara mer inspirerad framöver:)

Puss


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Inget tråkigt inlägg! Inte måste alla inlägg handla om bebismakeriet för att vara intressanta. Härligt att ni har en vecka i Turkiet framför er!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Helt OK att känna sig tråkig, men jag önskar er en roligheter i sommar trots att det förstås är tungt emellanåt.
    Sommarkram

    SvaraRadera
  3. Ha det gott tjejen!

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Hittade hit till dig... och jag undrar vad det är för fel på din makes spermier? Har liknande problem själva.

    SvaraRadera