tisdag 5 juli 2011

Så var det över

Vårt enda gratisförsök är över och det är bara att plocka upp bitarna av mig själv långt nere i avgrunden. Mensen kom direkt när jag klev upp imorse och just nu känns allt såklart så jävla orättvist... Jag vet inte ens om jag kan bli gravid, vet inte om jag nånsin kommer få uppleva det, jag vet inte vart jag ska ta vägen med alla mina känslor...

Bara att ta en dusch, åka på jobbet och försöka stå ut till 11.30 och sen åka hemåt för att försvinna under täcket för resten av dagen.

Kramar


- Posted using BlogPress from my iPhone

10 kommentarer:

  1. Å, vad trist... Jag lider med er. Stor kram

    SvaraRadera
  2. Nej vad ledsen jag blir. Fan också.
    Hoppas ni orkar skrapa ihop er och ha en bra semester tillslut. Vi får lyckas till hösten istället vännen!

    Tänker på dig. Kramar!

    SvaraRadera
  3. Nej nej NEJ!! Så här skulle det ju inte bli.
    Tänker på er då jag vet exakt hur det känns.

    Hoppas att ni orkar ta nya tag.


    Kram

    SvaraRadera
  4. NEJ!! Livet är orättvist, alldeles för orättvist. Tänker på er massor!
    Många varma kramar

    SvaraRadera
  5. Neeeeej!! Usch va ledsen jag är för er skull..
    Massa massa stora KRAMAR!!

    SvaraRadera
  6. men kära nån... man får vara ledsen och bara känna att man inte orkar mer. men du ska veta att du orkar så mycket mer! DET MÅSTE FINNAS EN ANNAN VÄG!

    när du gråtit, sovit bort dagen, deppat, skrikit, skällt ut nån och varit på botten kommer du göra en ny plan. det finns inget annat val, du ska få din bebis- på ett eller annat sätt, det är bara en mycket tuffare väg för just dig. men den kommer komma! ge aldrig upp, aldrig!

    kram!
    www.ivfresa.blogg.se

    SvaraRadera
  7. Vad ledsen jag blir för er skull gumman... :( Ta hand om varandra, gråt och tillåt er att sörja barnet som inte blev. Mina tankar finns hos er. Styrkekramar! <3

    SvaraRadera